98.0 fm En directe Signal
Home / Actualitat Sant Andreu Barca / Penjada Institucional de la Pancarta al Balcó de l’Ajuntament de Sant Andreu de la Barca

Penjada Institucional de la Pancarta al Balcó de l’Ajuntament de Sant Andreu de la Barca

La ciutat ja ho té tot preparat per a la celebració del 8M

Quan queden poques hores perquè sigui 8M, Dia Internacional de les Dones, Sant Andreu de la Barca ja ho té tot preparat. A les 12 del migdia, al balcó de l’Ajuntament s’ha fet la penjada institucional de la pancarta, tret simbòlic de l’inici de celebració dels actes del dia de les dones a la nostra ciutat.

Amb tot, l’Ajuntament de Sant Andreu de la Barca i les entitats de la ciutat ha modificat diversos actes previstos per al Dia Internacional de les Dones, el 8 de març, a causa de la previsió de pluges. Malgrat aquests canvis, el programa d’activitats es manté amb algunes reubicacions i ajornaments per garantir-ne el bon desenvolupament.

L’Ajuntament agraeix la comprensió i la col·laboració de totes les persones i entitats implicades per adaptar els actes i garantir una commemoració participativa i reivindicativa del Dia Internacional de les Dones.

Pots consultar tots els canvis en la programació aquí:

Modificacions en els actes del 8M per previsió de pluges