98.0 FM
En directe
98.0 FM
En directe
IniciActualitat Sant Andreu BarcaTret de sortida de la segona edició del programa per impulsar la...

Tret de sortida de la segona edició del programa per impulsar la indústria 4.0

PUBLICAT EL

L’Ajuntament de Sant Andreu de la Barca posa en marxa un servei d’acompanyament a les empreses cap a la seva digitalització amb què es vol donar continuïtat al projecte que va començar l’any passat.

Aquest projecte compta amb tres 3 fases, la primera que s’ha iniciat  avui s’ha s’explicat el programa de forma genèrica. La segona en què es fa una diagnosi de les empreses i on s’intentarà veure el grau de maduresa que tenen, per passar a una tercera fase, on podran implementar de forma real aquest projecte i satisfer les seves necessitats 4.0.

El programa Industria 4.0 compta amb el suport de la Diputació de Barcelona i arriba amb novetats, perquè s’amplia l’abast territorial, la primera edició va comptar amb empreses del polígon nord-est, aquest any s’amplia a tot el poligon de la ciutat.

A més a més, també tindrà diferents càpsules informatives i un networking per posar en contacte aquelles empreses 4.0 amb les empreses de Sant Andreu de la Barca que necessitin els seus serveis. D’altra banda, també s’ha programat una visita a Dfactory, a la Zona Franca, perquè les empreses puguin veure de primera mà totes aquestes aplicacions.

Ràdio Sant Andreu ha comentat la jornada amb Miquel Àngel Abril, regidor d’Activitat Económica a l’Ajuntament de Sant Andreu de la Barca, Agustí Puig, president de l’Associació de Polígons Industrials de Sant Andreu de la Barca, Xavier Gallardo soci i director  de Novatec Advisors a més d’empresaris i empresaries presents a l’acte.

MÉS NOTICIES

La venda de petards es prepara per a una revetlla de Sant Joan amb alta demanda i segura

Les casetes de pirotècnia destaquen les novetats d’aquest any i recorden la importància d’un ús responsable dels petards.

L’INFOSAB – L’actualitat de Sant Andreu de la Barca, edició 18 de juny de 2026

Ràdio Sant Andreu us ofereix l’actualitat de Sant Andreu de la Barca del 18 de juny.

En marxa el nou segell LGTBIfriendly als comerços de Sant Andreu de la Barca

Desenes d'establiments de la ciutat ja s'han adherit a la campanya i han posat el distintiu visible als seus aparadors.

La Junta Local de Seguretat confirma que els delictes a Sant Andreu de la Barca disminueixen gairebé un 10% en l’últim any

La Junta Local de Seguretat constata una reducció dels fets delictius i un augment del 140% de les sancions per incivisme

Treball en equip, innovació i talent: l’Institut Montserrat Roig fa història amb un doble campionat de Catalunya de robòtica

L’equip de robòtica de l’Institut Montserrat Roig ha aconseguit una fita històrica en proclamar-se campió de Catalunya de la competició Apertix en les categories Sènior i Adults, culminant una trajectòria impecable que va començar amb la victòria a la fase de Barcelona a mitjans de maig.

L’alcalde Marc Giribet presenta el full de ruta de la ciutat per a la pròxima dècada en la conferència “Sant Andreu de la Barca...

L'alcalde fa balanç de tres anys de mandat i exposa a la Biblioteca Aigüestoses els principals projectes que han de transformar la ciutat
spot_img
spot_img

ÚLTIMES NOTICIES

La venda de petards es prepara per a una revetlla de Sant Joan amb alta demanda i segura

Les casetes de pirotècnia destaquen les novetats d’aquest any i recorden la importància d’un ús responsable dels petards.

L’INFOSAB – L’actualitat de Sant Andreu de la Barca, edició 18 de juny de 2026

Ràdio Sant Andreu us ofereix l’actualitat de Sant Andreu de la Barca del 18 de juny.

En marxa el nou segell LGTBIfriendly als comerços de Sant Andreu de la Barca

Desenes d'establiments de la ciutat ja s'han adherit a la campanya i han posat el distintiu visible als seus aparadors.

La Junta Local de Seguretat confirma que els delictes a Sant Andreu de la Barca disminueixen gairebé un 10% en l’últim any

La Junta Local de Seguretat constata una reducció dels fets delictius i un augment del 140% de les sancions per incivisme

Treball en equip, innovació i talent: l’Institut Montserrat Roig fa història amb un doble campionat de Catalunya de robòtica

L’equip de robòtica de l’Institut Montserrat Roig ha aconseguit una fita històrica en proclamar-se campió de Catalunya de la competició Apertix en les categories Sènior i Adults, culminant una trajectòria impecable que va començar amb la victòria a la fase de Barcelona a mitjans de maig.

L’alcalde Marc Giribet presenta el full de ruta de la ciutat per a la pròxima dècada en la conferència “Sant Andreu de la Barca...

L'alcalde fa balanç de tres anys de mandat i exposa a la Biblioteca Aigüestoses els principals projectes que han de transformar la ciutat