ESCOLTA LA SECCIÓ
El programa Via Directa dedica un espai mensual al món de la cocteleria amb Yen Rodeiro de la Esquinita del Mojito de Sant Andreu de la Barca. Avui ens ha comentat la història i com preparar una bona piña colada.
El programa Via Directa dedica un espai mensual al món de la cocteleria amb Yen Rodeiro de la Esquinita del Mojito de Sant Andreu de la Barca.
Avui ens ha parlat de la ginger beer i de dos còctels 'El Moscow Mule i el Dark...
La coronel de la Guàrdia Civil de Barcelona parla a Ràdio Sant Andreu del repte de dirigir una de les comandàncies més importants de l'Estat, defensa un lideratge basat en la proximitat i el treball en equip, reivindica la incorporació de les dones al cos i repassa una trajectòria marcada per la vocació de servei.
L'Associació de Veïns de La Plana ens explica tots els detalls d'una tarda que reunirà escoles de flamenc, música en directe i DJ a Sant Andreu de la Barca.
La prova, que se celebrarà el 3 d'octubre a Sant Andreu de la Barca, incorpora nombroses novetats, entre les quals destaquen una edició nocturna, un recorregut renovat, la Pohlcon Party i una iniciativa solidària a favor de la lluita contra el càncer infantil.