Els responsables expliquen com canvien els hàbits de consum i quines novetats han preparat per a aquesta temporada.
Amb l’arribada de les primeres onades de calor, les geladeries ja han notat un increment notable de clients. L’estiu marca el moment àlgid de l’activitat, quan veïns i visitants busquen refrescar-se amb sabors clàssics i propostes innovadores. Segons explica José Luis Pérez, de la geladeria Mykono, la temporada ja no depèn només del calendari, sinó sobretot de la temperatura i del desig de combatre la calor amb un bon gelat: «Els nens van cap als granissats i els més grans el gelat».
«Vam començar des de l’abril», va ser un inici de temporada molt bo, tot i que al maig «va baixar una mica per les pluges», explica Pérez. El gelader assegura que els gelats que més funcionen són la vainilla i l’Oreo: «També hem incorporat algunes novetats com el sabor de Pantera Rosa, que té molt èxit». Dels sabors més peculiars hi ha el «Málaga con Pasas», que explica, que és vi dolç amb la fruita.
El regent de la geladeria Mykono relata que tornen els sabors clàssics: «Va haver-hi un moment en què es feien gelats de tota mena, però ara tornen els bàsics. Com els Filipinos, Oreo Cheesecake, Chips Ahoy, etc». Pérez recomana provar el «menta amb chocobites» i el sorbet: «Són molt refrescants». Des del sector esperen fer una bona temporada: «Les temperatures s’estan comportant i esperem un bon any».







