La participació en una trobada gegantera a Sant Julià de Lòria reforçarà els llaços culturals entre colles de parla catalana aquest dissabte 26 de juliol.
La Colla Gegantera de l’Agrupació Cultural d’Aigüestosses emprendrà un viatge cap al Principat d’Andorra per participar en una destacada trobada gegantera al municipi de Sant Julià de Lòria. L’acte reunirà diverses colles d’arreu dels territoris de parla catalana en un esdeveniment que promet ser una celebració de la cultura popular, la tradició i la germanor.
Els gegants de Sant Andreu de la Barca, acompanyats per la música enèrgica dels grallers i tabalers locals, ballaran pels carrers andorrans oferint un espectacle que vol posar en valor la riquesa cultural de la ciutat. La cita no només serà una mostra del patrimoni festiu català, sinó també una ocasió per establir vincles amb altres agrupacions i reforçar la cohesió interna del grup.
“La il·lusió de portar la nostra cultura més enllà de les fronteres catalanes és enorme”, han assegurat des de l’Agrupació Cultural d’Aigüestosses. A més de l’activitat pròpiament gegantera, la colla aprofitarà el cap de setmana per gaudir d’un ambient de convivència i companyonia entre els seus membres.