Tècnics esportius han rebut una formació impartida pel Departament d’Igualtat de l’Ajuntament on se’ls ha brindat eines i mecanismes per detectar i prevenir discriminacions per orientació, gènere o sexualitat.
L’esport base de Sant Andreu de la Barca es forma contra l’LGTBI-fòbia. Els tècnics esportius del Complex Esportiu de l’Onze de Setembre han rebut una formació sobre com prevenir i detectar discriminacions per orientació, gènere o sexualitat, entre d’altres.
En el marc de l’entrada en vigor de la nova llei 13/2025 és obligatori que tots els treballadors públics estiguin formats en matèria LGTBI. En aquest sentit, aprofitant el mes en què es commemora el 19F, Dia Internacional Contra l’LGTBI-fòbia, des del Departament d’Igualtat s’ha impartit una formació intensiva als treballadors del poliesportiu.
A la formació hi han assistit a prop d’una dotzena de treballadors, tots ells de les instal·lacions del complex esportiu.








