98.0 fm En directe Signal
Home / Actualitat Sant Andreu Barca / Intervenció policial que acaba amb dos detinguts per transportar 5 quilos d’haixix

Intervenció policial que acaba amb dos detinguts per transportar 5 quilos d’haixix

L’Alcalde de Sant Andreu de la Barca, Marc Giribet, ha explicat a Ràdio Sant Andreu la intervenció policial que ahir va dur a terme la Policia Local cojuntament amb la Guàrdia Civil.

 

 

La Policia Local, conjuntament amb la Guàrdia Civil, van interceptar una furgoneta amb cinc quilograms d’haixix. Els fets van iniciar amb l’activació d’un avís dels lectors de matrícula dels accessos de la ciutat, quan un vehicle amb un requeriment policial entrava al municipi. La Policia Local intentar aturar el vehicle, però el conductor de la furgoneta no va respondre a l’ordre i es va iniciar una petita persecució. Amb la col·laboració de la Guàrdia Civil es va muntar un tap davant de l’Ajuntament, a la carretera Barcelona, on allà es va aturar el vehicle i es va detenir al conductor i al copilot. En escorcollar la furgoneta s’hi van trobar cinc quilos d’haixix.

Les dues persones van ser detingudes i , segons ha pogut saber Ràdio Sant Andreu, ja han passat a disposició judicial. La Guàrdia Civil assumeix el càrrec dels detinguts. “Hem aconseguit que una droga que venia de Martorell s’aturi a Sant Andreu i no es pugui distribuir”, ha destacat l’alcalde Giribet.

D’altra banda, Giribet ha explicat que el primer dia de Festa Major ha estat “molt tranquil·la” i que tan sols hi ha hagut un incident aïllat “sense cap mena de conseqüències”.”Cal fer valdre el dispositiu especial per la Festa Major”, ha remarcat.