El jove dissenyador santandreuenc ha estat l’encarregat de dissenyar el cartell de Festa Major i ha comentat a Ràdio Sant Andreu els detalls i els missatges que ha volgut plasmar a l’obra.
Selu Manzano ha destacat que «volia fer un cartell que representés a Sant Andreu de la Barca amb unes icones úniques de la ciutat». Manzano també ha comentat a l’emissora municipal que volia dissenyar un cartell on les entitats estiguessin representades«. Finalment ha destacat que per ell «la Festa Major és unió» i per aquest motiu el gegant Andreu i el diable/diablessa «s’abracen al cartell».






