Aquest divendres 12 de juny l’Ermita del Palau acollirà una nit plena de música, diversió i ambient jove amb entrada gratuïta i la proposta “porta el teu sopar”.
La 9a Fira del Vi i la 3a Fira del Vermut reuniran 33 expositors entre cellers, elaboradors de vermut, cervesers artesans i restauradors, en una edició que aposta per la diversitat, la proximitat i l'experiència gastronòmica.
El Casal de la Gent Gran Maria Aurèlia Capmany oferirà, el nou curs, 17 tallers estables durant el curs 2026-2027 i consolida el sistema d’inscripcions per sorteig per segon any consecutiu.
El projecte transformarà el Parc Central en la "ròtula" per on la ciutadania transiti entre barris i on es pugui gaudir d'esbarjo en un entorn natural.
Entre els representants institucionals presents hi havia l’alcalde de Sant Andreu de la Barca, Marc Giribet, convidat expressament per l’Abadia de Montserrat. L'alcalde ha valorat a Ràdio Sant Andreu, molt positivament la seva participació.
La mesura, consensuada entre tots els centres públics del municipi, vol denunciar la manca de recursos, la sobrecàrrega laboral i la precarització de la tasca docent.
La presidenta de l'associació veïnal explica les activitats d'unes festes que inciaran el 20 de juny i culminaran amb el gran sopar popular el 23 d'aquest mes.
Els veïns de Sant Andreu expressen opinions diverses davant l’arribada del pontífex, entre la curiositat, la indiferència i el debat sobre el paper de l’Església avui.