Amb motiu del Dia Internacional per l’Alliberament LGTBIQ+ s’ha posat el distintiu al balcó del consistori.
L’Ajuntament de Sant Andreu de la Barca ha penjat la pancarta de l’Orgull LGTBIQ+ amb motiu de la setmana del 28J. Uns dies en què es reivindica el Dia Internacional per l’Alliberament LGTBIQ+.
El regidor d’LGTBI, Javier Romero, ha destacat la importància de continuar visibilitzant la lluita del col·lectiu: «Pot semblar una cosa humil, però és enviar un missatge a les persones LGTBI que l’Ajuntament es preocupa per elles». D’altra banda, el portaveu del PSC, Juan Pablo Beas, també ha celebrat el gest i ha remarcat que el seu partit «sempre» ha estat al costat del col·lectiu: «Lluitem al seu costat, és un col·lectiu molt important». A més, la portaveu d’En Comú Podem, Isabel Marcos, ha revindicat la celebració de l’Orgull com…





