98.0 fm En directe Signal
Home / Actualitat Sant Andreu Barca / Xavi Artigas es queda a les portes del títol al Campionat Italià de Velocitat

Xavi Artigas es queda a les portes del títol al Campionat Italià de Velocitat

El pilot santandreuenc tanca la temporada com a subcampió de la categoria Supersport 600 NG després d’una lluita intensa fins a l’última volta al circuit de Mugello.

Ampliarem informació

Xavi Artigas ha fregat la glòria al Campionat Italià de Velocitat (CIV) després d’una temporada brillant i d’una darrera cita al traçat toscà de Mugello plena d’emoció. El pilot de Sant Andreu de la Barca arribava a l’última cursa amb opcions reals de títol, però finalment s’ha hagut de conformar amb el subcampionat després que Luca Ottaviani es proclamés campió per només cinc punts de diferència.

Artigas ho ha intentat fins al final per capgirar la classificació general i impedir la festa del pilot italià. Amb una cinquena posició molt treballada, per davant de Finello i del mateix Ottaviani, el català ha demostrat un cop més la seva velocitat i constància, però el resultat no ha estat suficient per revertir el desenllaç del campionat, que s’ha tancat amb 208 punts per al nou campió.

Ha estat una temporada d’alt nivell per a Artigas, que ha sabut adaptar-se ràpidament a la competida categoria Supersport 600 NG i ha estat un dels grans protagonistes de l’any. Les seves actuacions consistents i la seva capacitat per mantenir-se entre els millors li han valgut un meritori subcampionat que deixa la porta oberta a reptes encara més ambiciosos en el futur.

El Campionat Italià de Velocitat tanca així una edició marcada per la igualtat i el gran nivell competitiu, amb el santandreuenc Xavi Artigas com a protagonista.

Fotografies de Bulb.project cedides a Ràdio Sant Andreu