98.0 FM
En directe
98.0 FM
En directe
IniciActualitat Sant Andreu BarcaTot a punt per l'inici de la campanya electoral de Sant Andreu...

Tot a punt per l’inici de la campanya electoral de Sant Andreu de la Barca

PUBLICAT EL

Les vuit candidatures que concorren a les eleccions municipals del 28 de maig a Sant Andreu de la Barca ja escalfen motors per iniciar la campanya electoral.

D’esquerra a dreta Felipe del Val (Som Sant Andreu), Sonia Aranda (PP), Isabel Marcos (En Comu Podem), Marc Giribet (Fem Sant Andreu), Ana Alba (PSC), Xavier Pla (Ciutadans), Olga López (Junts per Sant Andreu) i Antonio López (Vox)

Els 8 candidats i candidates han estat citats per fer latradicional fotografia  abans de l’inici de les eleccions. En aquesta ocasió el lloc escollit han estat als remodelats Jardind Pedemonte.

La candidatura del PSC està encapçalada per l’actual alcaldessa Ana Alba que intentarà revalidar l’alcaldia santandreuenca. Marc Giribet torna a repetir com a candidat de FEM Sant Andreu encapçalant la candidatura.

Xavier Pla lidera per primera vegada la candidatura de Ciutadans i Isabel Marcos, ara encapçalarà la llista d’En Comú Podem.
Entre els partits que no tenen actualment presentació al consistori, les Eleccions Municipals del 28 de maig compten amb Sonia Aranda que torna a repetir com a candidata a l’alcaldia per part del Partit Popular i Olga López per Junts per Sant Andreu de la Barca.
Finalment, les dues darreres candidatures que concorren a les eleccions estan encapçalades per Felipe del Val com a candidat de la candidatura de l’agrupació d’electors Som Sant Andreu i Antonio López amb Vox.

Les candidatures estan encapçalades per 4 dones i 4 homes.

MÉS NOTICIES

El Centre Cultural Aigüestoses penja la bandera LGTBIQA+ en el marc de la setmana de l’Orgull

Un gest que s'ha produït per primer cop a l'edifici municipal.

Un webinar ajudarà les empreses de Sant Andreu de la Barca a crear entorns laborals més inclusius

La sessió en línia oferirà eines per prevenir la discriminació i fomentar la inclusió als centres de treball.

L’INFOSAB – L’actualitat de Sant Andreu de la Barca, edició 25 de juny de 2026

Ràdio Sant Andreu us ofereix l’actualitat de Sant Andreu de la Barca del 25 de juny amb el resum de la setmana.

«Con M de Mujer»: el Centro Cultural Andaluz reivindica el llegat de sis dones referents amb un espectacle de dansa al Teatre Núria Espert

El Centro Cultural Andaluz de Sant Andreu de la Barca presentarà aquest dissabte 27 de juny, a les 20 hores, al Teatre Núria Espert, l'espectacle «Con M de Mujer»,

La circulació torna a la normalitat a l’A-2 després de l’incendi entre Castellbisbal i Sant Andreu de la Barca

L’autovia A-2 ha quedat tallada aquest dimarts a la tarda en sentit est, entre els punts quilomètrics 591 i 593, als termes municipals de Sant Andreu de la Barca i Castellbisbal, a causa d’un incendi de vegetació declarat molt a prop de la infraestructura viària.

El ple municipal de juny, en directe aquest dijous per RÀDIO SANT ANDREU

El ple municipal s'iniciarà a les 19 h i es podrà seguir en directe a Ràdio Sant Andreu. Una hora abans l'Audiència Pública també en directe.
spot_img
spot_img

ÚLTIMES NOTICIES

El Centre Cultural Aigüestoses penja la bandera LGTBIQA+ en el marc de la setmana de l’Orgull

Un gest que s'ha produït per primer cop a l'edifici municipal.

Un webinar ajudarà les empreses de Sant Andreu de la Barca a crear entorns laborals més inclusius

La sessió en línia oferirà eines per prevenir la discriminació i fomentar la inclusió als centres de treball.

L’INFOSAB – L’actualitat de Sant Andreu de la Barca, edició 25 de juny de 2026

Ràdio Sant Andreu us ofereix l’actualitat de Sant Andreu de la Barca del 25 de juny amb el resum de la setmana.

«Con M de Mujer»: el Centro Cultural Andaluz reivindica el llegat de sis dones referents amb un espectacle de dansa al Teatre Núria Espert

El Centro Cultural Andaluz de Sant Andreu de la Barca presentarà aquest dissabte 27 de juny, a les 20 hores, al Teatre Núria Espert, l'espectacle «Con M de Mujer»,

La circulació torna a la normalitat a l’A-2 després de l’incendi entre Castellbisbal i Sant Andreu de la Barca

L’autovia A-2 ha quedat tallada aquest dimarts a la tarda en sentit est, entre els punts quilomètrics 591 i 593, als termes municipals de Sant Andreu de la Barca i Castellbisbal, a causa d’un incendi de vegetació declarat molt a prop de la infraestructura viària.

El ple municipal de juny, en directe aquest dijous per RÀDIO SANT ANDREU

El ple municipal s'iniciarà a les 19 h i es podrà seguir en directe a Ràdio Sant Andreu. Una hora abans l'Audiència Pública també en directe.