Amb l’arribada de la diada de Sant Jordi 2026,Carles Piera proposa una selecció acurada de vins i escumosos rosats ideals per brindar en aquesta jornada tan especial.
Carles Piera proposa una selecció acurada de vins i escumosos per acompanyar la Setmana Santa 2026, apostant per productes de proximitat i gran qualitat.
Carles Piera ens recomana vins per aquest Carnaval. Conretament un Luz Millar Roble 2023 DO Ribera del Duero, Sumarroca Nostrat Noir de Noirs 2022 DO Penedés i un Petit Suneus Negre 2022 DO Empordà.
Carles Piera ens recomana vins i escumosos per aquest Nadal 2025; un Eidosela 2024 albariño DO Rías Baixas, un Brunus 2024 DO Montsant i finalment un Recaredo Serral del Vell Brut Nature 20217 Corpinnat.
Sant Andreu de la Barca viurà tres dies de concerts, música urbana, tributs i espectacles en directe amb una programació pensada per a tots els públics
Sant Andreu de la Barca ha registrat una nova davallada de l’atur durant el mes d’abril de 2026. Segons les dades de l’Observatori Comarcal del Baix Llobregat, el municipi ha tancat el mes amb 1.072 persones aturades, deu menys que al març, fet que representa una disminució mensual del 0,9%.
Sant Andreu de la Barca tornarà a convertir-se el diumenge 24 de maig en la capital del motor clàssic amb la celebració de la VIII Trobada de Vehicles Clàssics, una de les activitats més consolidades de la Fira de Primavera.