Amb l’arribada del sorteig de la loteria de Nadal, els carrers de Sant Andreu de la Barca tornen a omplir-se de números compartits, il·lusions i petites rutines que es repeteixen any rere any.
Hem sortit al carrer per preguntar als veïns si juguen o no a la loteria, quant s’hi gasten i què representa per a ells aquest costum tan arrelat que, més enllà dels diners, parla d’esperança, tradició i somnis compartits.
Fent aquest reportatge ens hem adonat que la major part de la gent que juga assíduament a la loteria és gent de la tercera edat. De fet, els joves, si en compren, és per pressió social, com és el cas d’en Víctor.
Finalment, després de molt buscar ens hem trobat amb un jugador que li va tocar un premi gros jugant a la loteria. I l’Antonio, amb els diners, es va fer una casa a Sant Andreu de la barca.






