98.0 fm En directe Signal
Home / Actualitat Sant Andreu Barca / Sant Andreu de la Barca celebrarà la Diada amb els actes tradicionals

Sant Andreu de la Barca celebrarà la Diada amb els actes tradicionals

 El regidor de Cultura Andreu Mitjans ha donat detalls de la celebració de la Diada a Sant Andreu de la Barca.

 

 

Els actes começaran el 10 de setembre al vespre a la plaça de l’Església a partir de les 22 h amb una cantada d’havaneres a càrrec del grup  Mar Brava. A l’acte com és habitual es farà l’enlairament de la senyera des del campanar a càrrec del Centre Excursionista Pi Tallat.

 L’Agrupació Cultural Aigüestoses amb el ball dels gegants de l’Andreu i la Quimeta i els Castellers de l’Adroc tancaran els actes previs.

 

L’Onze de setembre els actes es traslladaran a la plaça onze de setembre a partir de les 11 h amb l’acte institucional i l’ofrena floral.

Les sardanes de la Cobla Contemporània donaran pas a l’ofrena floral de les entitats i associacions de Sant Andreu de la Barca. L’acte estarà presentat per Eva Carles, presidenta de la Penya Barcelonista de Sant Andreu de la Barca i presidenta de la Seu Local de l’Associació de la Lluita contra el Càncer.