L’Assemblea Nacional Catalana i Omniun han convocat davant dels ajuntaments de tota Catalunya la Marató per la Democràcia. Segons els organitzadors la convocatòria »preten defensar el dret a votar l’1-O, la llibertat d’expressió i les institucions catalanes».
A Sant Andreu ha estat al voltant d’un centenar de persones les que finalment han participat en aquest acte que finalment s’ha traslladat a la plaça de les Palmeres.






