El centre educatiu es caracteritza per oferir programes d’intercanvi d’estudiants per tot Europa.
L’Institut El Palau rebrà aquest mes de maig alumnes d’Itàlia i Turquia. El centre educatiu de secundària és reconegut pels seus projectes Erasmus, que enguany ha portat a desenes d’alumnes de Sant Andreu de la Barca a viatjar per Europa.
La coordinadora d’Erasmus a l’institut, Ana Maria Pérez Moral, també professora d’Educació Visual i Plàstica i Comunicació Audiovisual, explica que porten 15 anys desenvolupant projectes Erasmus, “Tenim un centre acreditat, som un dels primers a acreditar-se a Espanya”, subratlla Pérez.
Els països on els alumnes d’El Palau visiten d’intercanvi són França, Finlàndia, Alemanya, Itàlia i Turquia. “Ara mateix tenim els alumnes i professors de Wunstorf (Alemanya). I tenim alumnes nostres a Itàlia i Turquia, que ens visitaran el mes que ve”, explica.






