L’Associació de Veïns de Can Prats celebra aquest diumenge 23 de novembre una jornada festiva, que inicia a les 12h, per obrir el barri a la ciutat.
Una jornada que tindrà lloc al pati de l’escola Joan Maragall i que començarà al matí i s’allargarà fins ben entrada la tarda. La junta de l’associació ha explicat a la ràdio que a més de la botifarrada que encapçala el cartell, també hi haurà vermut, un DJ, música en directe amb Josep Mitjans i el sorteig d’un lot de Nadal.
Per la ciutadania que vulgui assistir-hi cal comprar una entrada per 5 euros pels socis i 8 euros pels no socis. Abans, però, cal fer la reserva al telèfon 694 29 99 85. La vicepresidenta, Lis Cabello, la secretaria, Magda Jurado, i el vocal, Rafael Ramos, expliquen tots els detalls en aquesta entrevista.
Ràdio Sant Andreu Escolta'ns en el 98.0 FM
