El primer dijous de mes a les 18 h a les portes del consistori es convocarà l’Espai Ciutadà contra la Violència Masclista on es podran realitzar minuts de silenci o lectura de manifestos.
L’objectiu, segons ha declarat la regidora d’Igualtat, Isabel Marcos és » visibilitzar la situació de la violència masclista i per treballar per un Sant Andreu de la Barca lliure de violències masclistes». També ha destacat que «l’Espai Ciutadà vol ser un homenatge a les víctimes de violència masclista». El regidor de Participació Ciutadana, Javier Romero convida a les entitats locals a la participació.
L’acte mensual de l’Espai Ciutadà contra la Violència Masclista substituirà els minuts de silenci que s’han anat convocant en els darrers mesos.





