Aquest diumenge 5 d’octubre, la plaça Font de la Roda de Sant Andreu de la Barca es convertirà en un punt de trobada festiu i comercial amb una nova edició de la Fira al Carrer, organitzada per l’ACSSAB amb el suport de l’Ajuntament de Sant Andreu de la Barca. L’esdeveniment tindrà lloc de 10 del matí a 15 h i promet una jornada plena d’activitats per a tots els públics. L’esdeveniment, organitzat per l’Associació de Comerç i Serveis de Sant Andreu de la Barca (ACSSAB) amb el suport de l’Ajuntament, reunirà una trentena de carpes i una vintena de comerços locals.
La fira comptarà amb ofertes especials en botigues i serveis locals, així com amb el tradicional vermut popular, que serà servit per l’Associació Nucli Antic per a totes les persones que hi facin compres.
L’ambient musical estarà assegurat amb l’actuació de Kevin Medina. Els més petits també tindran el seu espai, amb activitats infantils a càrrec de El Dado Enroscado, que dinamitzaran la jornada amb jocs i entreteniment.
espai amb activitats familiars a càrrec de l’entitat El Dado Enroscado, que dinamitzarà el matí amb jocs de taula per a totes les edats.
Segons la presidenta de l’ACSSAB, Vanesa Arroyo, la Fira al Carrer és una oportunitat per “donar visibilitat al comerç local i oferir a la ciutadania una jornada lúdica i propera, que fomenta la compra al municipi i la cohesió social”.
L’activitat, que es celebra des del 2008 dues vegades l’any, s’ha consolidat com un dels aparadors comercials més importants de Sant Andreu de la Barca, atraient també visitants d’altres municipis veïns.
Amb el lema “Vermut Rumbero”, la fira vol combinar compres, música i gastronomia en un ambient familiar i festiu.
Vanesa Arroyo, presidenta ACSSAB i Aina Molins dinamitzadora de l’ACSSAB han donat tots els detalls de la Fira al Carrer en una entrevista a Ràdio Sant Andreu.