Els conductors podran estacionar sense cost a les places regulades entre l’1 i el 31 d’agost. La mesura respon a la disminució del trànsit i de l’activitat comercial durant les vacances d’estiu.
L’Ajuntament de Sant Andreu de la Barca ha recordat que el servei de zona blava quedarà suspès durant tot el mes d’agost. Així, entre l’1 i el 31 d’agost, ambdós inclosos, les 213 places d’estacionament regulat del municipi seran d’ús gratuït i no caldrà obtenir tiquet ni fer ús de les aplicacions mòbils de pagament.
La mesura s’adopta, com és habitual cada estiu, coincidint amb el descens del volum de trànsit i la reducció de l’activitat comercial que es registra a la ciutat durant el període de vacances.
A partir de l’1 de setembre, el servei recuperarà el seu funcionament habitual. L’horari de la zona blava és de dilluns a divendres, de 9.00 a 13.30 hores i de 16.00 a 20.00 hores, mentre que els dissabtes funciona de 9.00 a 14.00 hores.
L’objectiu de la regulació és afavorir la rotació dels vehicles a les zones comercials del centre urbà, facilitant que els conductors puguin trobar aparcament i fomentant l’activitat dels establiments del municipi.
Tot i la gratuïtat de la zona blava durant l’agost, l’Ajuntament recorda que les zones de càrrega i descàrrega continuaran funcionant amb normalitat i caldrà respectar-ne els horaris i les restriccions establertes.





