Ses Majestats els Reis d’Orient han arribat a la ciutat gràcies a l’ajuda de la Fanalera, que ha il·luminat el camí cap a l’esplanada del Mercat Setmanal.
L’alcalde de Sant Andreu de la Barca, Marc Giribet, ha lliurat a Ses Majestats els Reis Mags d’Orient les claus de la ciutat perquè puguin repartir els regals entre els nens i nenes del municipi.
La cavalcada ha iniciat, com sempre, des de l’esplanada, passant per l’avinguda de la Constitució, la via de l’Esport, la carretera de Barcelona, el carrer de Sant Felip Neri, l’avinguda Guatemala i el carrer Perú, fins a arribar al Parc de la Solana. En aquesta ubicació s’hi ha instal·lat, com l’any passat, una haima reial on els tres reis han rebut personalment els infants que encara no havien entregat les seves cartes.
Les carrosses de la cavalcada reial
El seguici reial ha estat format per més d’una vintena carrosses, que han llençat caramels i dolços als santandreuencs que s’hi han acostat a rebre-les. La cavalcada formada per la Carrossa Fanalera, el Trenet amb follets i Genuins, l’Asociación Amigos de la Guàrdia Civil, la Comparsa Guàrdia Civil, l’AFA Escola Josep Pla, la Comparsa AFA Josep Pla, l’Agrupació Cultural Aigüestoses, la Carrossa del Rei Blanc, l’AFA Escola Can Salvi, l’AFA Escola Vall Palau, la Comparsa AFA Vall Palau, la Carrossa Rei Ros, l’Hermandad Ntra. Sra. Virgen del Rocío, la Comparsa Bosc de Somnis, l’AFA Escola Angel Guimerà, la Comparsa AFA Escola Àngel Guimerà, l’AFA Escola Sant Andreu, la Carrossa Rei Negre, l’AV La Plana, la Colla de Diables i la Comparsa Colla de Diables.
Una cavalcada que s’ha fet enmig de l’arribada d’una onada de fred que ha glaçat molts punts de Catalunya. És per això que enguany els abrics, bufandes i guants han sigut una part més del decorat.
La Fanalera il·lumina el camí dels Reis d’Orient
Per tercer any consecutiu els nens i nenes de Sant Andreu de la Barca han encès els seus fanalets per il·luminar el camí a Ses Majestats fins a la ciutat. Una tradició consolidada al municipi i que protagonitza la Fanalera durant tot el desembre, amb tallers, contacontes i activitats sobre la màgica història.






















