El migcampista Pau Prim, natural de Sant Andreu de la Barca, és nou jugador de l’Al Sadd SC. El futbolista català ha formalitzat aquest dimarts al migdia el seu contracte amb el club de Qatar, que el vincularà amb l’equip asiàtic fins a l’any 2029.
Després de tancar una etapa al FC Barcelona, on es va formar des de ben petit a La Masia, Prim emprèn ara una nova aventura esportiva lluny de Catalunya. El seu pas pel filial blaugrana, i les aparicions puntuals amb el primer equip, havien despertat l’interès de diversos clubs europeus i internacionals, però finalment ha estat l’Al Sadd qui s’ha fet amb els seus serveis.
Tot i la seva joventut, Pau Prim ha destacat per la seva visió de joc i capacitat d’organització al mig del camp. L’equip qatarià, que compta amb una llarga trajectòria en el futbol de l’Orient Mitjà i participacions a la Champions asiàtica, confia en el jugador santandreuenc per reforçar el seu projecte esportiu a mitjà termini.
El futbolista santandreuenc Pau Prim va posar aquest dilluns 30 de juny punt final a la seva trajectòria al FC Barcelona després de dotze anys vestint la samarreta blaugrana. El migcampista, de només 18 anys, va fer pública la seva sortida del club a través d’un emotiu missatge a les xarxes socials,
Prim va ingressar a l’escola del Barça debutant com a prebenjamí. Amb el pas del temps es va consolidar com una de les grans promeses del planter culer i una peça habitual a les convocatòries de les categories inferiors de la selecció espanyola. No obstant això, aquesta última temporada ha estat complicada: el seu contracte, que expirava el 30 de juny, no va ser renovat, i les seves aparicions amb el Barça Atlètic es van reduir progressivament, quedant fora de diverses convocatòries.
En la seva carta de comiat, publicada a les xarxes socials, Prim repassa amb emoció el seu pas pel club: “Tot va començar a l’escola del Barça, on no era conscient de tot el que m’esperava. Vaig entrar al prebenjamí amb només 7 anys i marxo després de 12 anys, ben satisfet de tot el que he fet i d’haver complert el somni que tenia des de ben petit.”
Ara jugarà a l’Al Sadd, equip que va entrenar el blaugrana Xavi Hernandez.
View this post on Instagram