La proposta, adreçada a nens i nenes nascuts entre el 2011 i el 2020, combina entrenaments de futbol, piscina i activitats lúdiques.
El Club de Futbol Sant Andreu de la Barca organitza un Campus de Tecnificació de Futbol durant les últimes setmanes de l’estiu, amb l’objectiu que els nens i nenes puguin continuar practicant esport i millorar les seves habilitats futbolístiques abans de començar el nou curs.
El campus es desenvolupa en dues setmanes: del 24 al 28 d’agost i del 31 d’agost al 4 de setembre, de 9 a 14 hores, a les instal·lacions municipals de Can Salvi. La proposta està dirigida a infants nascuts entre el 2011 i el 2020 i inclou entrenaments de tecnificació, situacions reals de joc, piscina diària, jocs, activitats i tallers.
A més de la vessant esportiva, el club posa l’accent en els valors, el companyerisme i la convivència, amb grups reduïts que permeten oferir una atenció més personalitzada als participants. El campus també vol ser una alternativa per facilitar la conciliació de les famílies durant els darrers dies de vacances, oferint als infants un espai segur on aprendre, divertir-se i fer nous amics.
Les famílies poden inscriure els infants al campus complet de dues setmanes per 130 euros, mentre que el preu d’una setmana és de 70 euros i també existeix la possibilitat d’assistir-hi en dies puntuals, amb un cost de 15 euros al dia.





