Sant Andreu de la Barca donarà el tret de sortida del 22 al 24 de maig a una nova edició de la Fira de la Primavera. Durant tres dies, l’avinguda de la Constitució es transformarà en un gran espai obert a la ciutadania amb comerç local, música en directe, gastronomia, activitats infantils i cultura popular.
Les mobilitzacions, impulsades pels sindicats USTEC-STEs, Professors de Secundària, CGT i la Intersindical, volen forçar el Departament d’Educació a reprendre les negociacions laborals i revisar l’acord signat recentment amb CCOO i UGT.
La biblioteca de Sant Andreu de la Barca acull aquests dies l’exposició Habitar el meu cos, una proposta que convida la ciutadania a qüestionar els models estètics dominants i l’impacte que tenen sobre la percepció del propi cos.
La Biblioteca Aigüestoses de Sant Andreu de la Barca tornarà a obrir els dissabtes a partir del pròxim 16 de maig, recuperant així un servei que havia quedat suspès des de la pandèmia.
L’acte, organitzat per l’Ajuntament de Sant Andreu de la Barca, ha començat a la una del migdia i ha inclòs música en directe, actuacions, ball i diverses activitats pensades perquè els assistents poguessin gaudir d’una jornada de retrobaments, entreteniment i convivència.
El viatge se celebrarà del 5 al 8 d’octubre amb visites a Sevilla, Carmona i Alcolea del Río, i les inscripcions es poden fer al Casal de la Gent Gran Maria Aurèlia Capmany a partir de l'11 de maig.
El centre educatiu ha acollit estudiants i docents d’Itàlia i Turquia en el marc del projecte Erasmus+ “Mediterranean Treasures: The Journey of Turtles”
Representants de Sant Andreu de la Barca al Consell de la Gent Gran del Baix Llobregat llegeixen al plenari el manifest del Consell de la Gent Gran de Catalunya, que reclama més prevenció, recursos i implicació social per protegir els drets de les persones grans.
El Ple de Sant Andreu de la Barca aprova una modificació del pressupost, reorganitza el cartipàs municipal, reconeix El Casino i reclama climatitzar les escoles públiques