98.0 FM
En directe
98.0 FM
En directe
IniciActualitat localL'Ajuntament demostra compromís institucional amb la salut mental i la prevenció del...

L’Ajuntament demostra compromís institucional amb la salut mental i la prevenció del suïcidi

PUBLICAT EL

L’Ajuntament ha demostrat el seu compromís institucional amb la salut mental i la prevenció del suïcidi amb la lectura d’una declaració pactada per unanimitat de tots els partits polítics.

El ple municipal d’aquest mes de setembre ha iniciat l’ordre del dia amb la lectura d’un compromís per prevenir, acompanyar el suïcidi i dotar de recursos la salut mental. L’alcalde de Sant Andreu, Marc Giribet, i la regidora de Salut Pública, Eunice Martín, han llegit una declaració institucional on tots els grups polítics es posen d’acord per abordar aquesta problemàtica que afecta tantes famílies.

Un escrit que ha conclòs amb una sèrie de compromisos:

  • Donar eines i recursos a les persones i als professionals.
  • A millorar l’accés de serveis d’atenció i suport emocional.
  • Crear espais segurs on tothom se senti escoltat i acompanyat.
  • Oferir un suport a les persones supervivents i als seus entorns.

El 2023 es van registrar uns 8.123 casos de conductes suïcides, d’aquestes 626 defuncions per suïcidi o autolesió entre residents a Catalunya. Amb aquesta declaració l’Ajuntament es compromet a prevenir i ajudar les persones que estiguin travessant aquesta situació.

MÉS NOTICIES

El Club de Hockey celebrarà el sopar de final de temporada després d’un curs marcat pels bons resultats

L’entitat es reunirà el 26 de juny en un acte obert a jugadors, famílies i simpatitzants.

El Club Futbol Sala fa balanç d’una bona temporada i reclama instal·lacions més adequades per continuar creixent

L'entitat destaca els bons resultats esportius assolits aquest curs, amb equips competint a un gran nivell, i insisteix en la necessitat de disposar de més espais.

Més enllà de l’aperitiu: el vermut es reivindica com a patrimoni gastronòmic a Sant Andreu de la Barca

La tercera Fira del Vermut de Sant Andreu de la Barca referma l’èxit d’una tradició que es reinventa entre vermuts, gastronomia i música en directe

La Fira del Vi reafirma el seu creixement amb la DO Pla de Bages com a protagonista i una mirada posada en el futur...

La novena edició de la cita vitivinícola reuneix més d'una vintena de cellers, prop de 150 referències i una setmana d'activitats que han convertit la ciutat en punt de trobada del sector

Sant Andreu de la Barca reivindica el seu patrimoni natural i cultural amb la campanya “Baixa al Baix Llobregat, Ferrocarrils t’hi porta”

Ho fa participant en la iniciativa turística impulsada pel Consorci de Turisme del Baix Llobregat i FGC amb propostes que combinen natura, art urbà i descoberta del riu Llobregat

Els actes previs de la Fira del Vi tanquen amb èxit i consoliden l’aposta per la cultura del vi

Tastos guiats, maridatges, tallers d'iniciació i concursos han servit per apropar la cultura vitivinícola als assistents i posar en valor la Denominació d'Origen Pla de Bages, protagonista de l'edició d'enguany.
spot_img
spot_img

ÚLTIMES NOTICIES

El Club de Hockey celebrarà el sopar de final de temporada després d’un curs marcat pels bons resultats

L’entitat es reunirà el 26 de juny en un acte obert a jugadors, famílies i simpatitzants.

El Club Futbol Sala fa balanç d’una bona temporada i reclama instal·lacions més adequades per continuar creixent

L'entitat destaca els bons resultats esportius assolits aquest curs, amb equips competint a un gran nivell, i insisteix en la necessitat de disposar de més espais.

Més enllà de l’aperitiu: el vermut es reivindica com a patrimoni gastronòmic a Sant Andreu de la Barca

La tercera Fira del Vermut de Sant Andreu de la Barca referma l’èxit d’una tradició que es reinventa entre vermuts, gastronomia i música en directe

La Fira del Vi reafirma el seu creixement amb la DO Pla de Bages com a protagonista i una mirada posada en el futur...

La novena edició de la cita vitivinícola reuneix més d'una vintena de cellers, prop de 150 referències i una setmana d'activitats que han convertit la ciutat en punt de trobada del sector

Sant Andreu de la Barca reivindica el seu patrimoni natural i cultural amb la campanya “Baixa al Baix Llobregat, Ferrocarrils t’hi porta”

Ho fa participant en la iniciativa turística impulsada pel Consorci de Turisme del Baix Llobregat i FGC amb propostes que combinen natura, art urbà i descoberta del riu Llobregat

Els actes previs de la Fira del Vi tanquen amb èxit i consoliden l’aposta per la cultura del vi

Tastos guiats, maridatges, tallers d'iniciació i concursos han servit per apropar la cultura vitivinícola als assistents i posar en valor la Denominació d'Origen Pla de Bages, protagonista de l'edició d'enguany.