L’entitat esportiva farà una petita gala de premis als millors jugadors i entrenadors, a més de comptar amb Dj fins ben entrada la nit.
El Club de Futbol Sant Andreu de la Barca Agrupació celebra aquest 3 de juliol el sopar de cloenda per donar fi a una «bona» temporada. Un esdeveniment obert a la ciutadania que tindrà lloc a la zona de barbacoes. El president del club, German Olmos, assegura que enguany al sopar de cloenda se celebrarà els bons resultats: «Hem aconseguit ascensos en les categories base i el primer equip s’ha quedat a un punt de l’ascens». A més, Olmos remarca que el primer equip està format per «el 95% per gent del poble».
La vetllada comptarà amb el DJ Mini Bichi, que el president del club de futbol explica que també va ser jugador. «Els protagonistes són els esportistes», explica Olmos, que relata que els jugadors del club gaudiran de descomptes i obsequis. També ha anunciat que es farà una petita gala de premis on es guardonarà: jugador jove revelació, màxims golejadors de futbol 11 i 7, l’entrenador amb més projecció, entre altres. «Tenim un noi de Gana que ha marcat més de 80 gols», afirma.






