El jugador santandreuenc Ancel Ramos s’ha proclamat aquest cap de setmana campió d’Espanya júnior de voleibol amb el FC Barcelona, després de la victòria blaugrana a la final del Campeonato de España Junior Masculino 2026, disputat a Almendralejo.
L’equip blaugrama s’ha imposat amb autoritat al CV Vigo per un contundent 0-3 en el partit decisiu celebrat al Pavelló San Roque de la localitat extremenya. Amb aquest triomf, el conjunt blaugrana tanca un campionat brillant i es corona com el millor equip júnior estatal de la temporada.
La final va començar amb un domini clar del Barça, que va marcar el ritme des del primer moment i es va adjudicar el primer set per un clar 16-25. Tot i la reacció del conjunt gallec en el segon parcial, els blaugranes van saber mantenir la concentració i van tornar a imposar-se per 22-25.
En el tercer i definitiu set, el CV Vigo va intentar allargar el partit, però el FC Barcelona va demostrar solidesa i maduresa competitiva per acabar tancant el duel amb un 21-25 que certificava el títol estatal.
FOTOGRAFIA Real Federación Española de Voleibol
Entre els protagonistes de la celebració hi havia Ancel Ramos, jugador format a Sant Andreu, que suma així un èxit destacat a la seva trajectòria esportiva. El títol confirma el gran nivell de la pedrera blaugrana i consolida el FC Barcelona com una de les referències del voleibol base estatal.
Representants de Sant Andreu de la Barca al Consell de la Gent Gran del Baix Llobregat llegeixen al plenari el manifest del Consell de la Gent Gran de Catalunya, que reclama més prevenció, recursos i implicació social per protegir els drets de les persones grans.
El Ple de Sant Andreu de la Barca aprova una modificació del pressupost, reorganitza el cartipàs municipal, reconeix El Casino i reclama climatitzar les escoles públiques
A partir del dissabte 27 de juny comptaran amb la presència d’un vigilant de seguretat en coordinació amb la Policia Local durant totes les hores d’obertura.
L'Ajuntament de Sant Andreu de la Barca ha aprovat una reorganització del cartipàs municipal que comporta canvis en diverses regidories i serveis municipals amb l'objectiu de reforçar l'acció de govern, millorar la coordinació entre departaments i adaptar l'estructura municipal als nous reptes de la ciutat.
Representants de Sant Andreu de la Barca al Consell de la Gent Gran del Baix Llobregat llegeixen al plenari el manifest del Consell de la Gent Gran de Catalunya, que reclama més prevenció, recursos i implicació social per protegir els drets de les persones grans.
El Ple de Sant Andreu de la Barca aprova una modificació del pressupost, reorganitza el cartipàs municipal, reconeix El Casino i reclama climatitzar les escoles públiques
A partir del dissabte 27 de juny comptaran amb la presència d’un vigilant de seguretat en coordinació amb la Policia Local durant totes les hores d’obertura.
L'Ajuntament de Sant Andreu de la Barca ha aprovat una reorganització del cartipàs municipal que comporta canvis en diverses regidories i serveis municipals amb l'objectiu de reforçar l'acció de govern, millorar la coordinació entre departaments i adaptar l'estructura municipal als nous reptes de la ciutat.