Un nova tragèdia ferroviaria ha ocorregut aquest dimarts al vespre que ha deixat una persona morta i 37 ferides, entre l’estació de Sant Sadurní d’Anoia i Gelida.
Preocupació entre la població de Sant Andreu de la Barca pel mortal accident que ha tingut lloc a Catalunya a causa de la col·lisió del tren R4 amb un mur de contenció. Un mur que havia caigut a la via per la forta llevantada que va registrar-se aquest dimarts. De l’accident una persona ha mort i quatre més estan en estat crític.
Descarrilament a Maçanet
A més, durant el vespre d’ahir, un altre tren, en aquest cas, el de la línia RG1 va descarrilar entre les estacions de Tordera i Maçanet-Massanes després d’impactar amb unes roques que hi havia a les vies. El pesat objecte hauria rodat fins als raïls degut, també, a les pluges i el fort vent.
Per sort, en aquest cas cap persona va resultar ferida i es va poder reprendre temporalment la circulació en aquesta línia. Tanmateix, arran de l’accident mortal a Gelida, Rodalies no dona servei aquest dimecres al matí, fins que es confirmi que tota la xarxa ferroviària és segura.
Mortal accident a Andalusia
La jornada negre d’aquest dimarts ha vingut precedida del fatídic accident mortal a Andalusia, a Adamuz. Dos trens van xocar frontalment aquest diumenge causant així la mort de més de quaranta passatgers i centenars de ferits.
Uns accidents molt consecutius que han generat preocupació i indignació entre la població.





