La Gent Gran de la ciutat ha estrenat un nou itinerari visitant els edificis i racons amb més personalitat del nostre municipi.



Hem pogut ser presents a la sortida de l’activitat, n’hem parlat amb la regidora de gent gran, Isabel Marcos, amb Imma Carpio, dinamitzadora de la caminada i amb els protagonistes de l’activitat, la Gent Gran de Sant Andreu de la Barca.

La caminada ha acabat a l’Ermita de Santa Madrona després de més de tres hores de recorregut per llocs emblemàtics de la vila.

El mes de la gent gran ja està en marxa i seran quatre setmanes carregades d’activitats, una quinzena de propostes que combinen oci, cultura, esports, formació i que es faran en diferents espais de Sant Andreu de la Barca. L’objectiu d’aquesta celebració, un any més, és donar visibilitat a aquest col·lectiu i les seves reivindicacions i necessitats.


Ràdio Sant Andreu Escolta'ns en el 98.0 FM






















