98.0 FM
En directe
98.0 FM
En directe
IniciActualitat Sant Andreu BarcaLa Generalitat no inclou la construcció d'un nou CAP a Sant...

La Generalitat no inclou la construcció d’un nou CAP a Sant Andreu de la Barca entre les inversions previstes pels propers quatre anys

PUBLICAT EL

Davant l’anunci del conseller, l’alcaldessa de Sant Andreu de la Barca, Ana Alba ha respost i ha demanat recuperar totes les especialitats i la construcció del nou CAP.

L’alcaldessa ha recordat la signatura del conveni amb Generalitat l’any 2019 on es plantejava la construcció d’un nou CAP. Alba, ha recordat les reiterades cartes enviades als consellers de Salut sol·licitant reunions per demanar la construcció del nou CAP.

El conseller de Salut Manel Balcells ha fet aquesta setmana l’anunci que Departament de Salut que executarà inversions en equipaments d’atenció primària del Baix Llobregat per valor de 50 milions d’euros. Entre les inversions no consta la construcció del nou CAP a Sant Andreu de la Barca.

MÉS NOTICIES

Un webinar ajudarà les empreses de Sant Andreu de la Barca a crear entorns laborals més inclusius

La sessió en línia oferirà eines per prevenir la discriminació i fomentar la inclusió als centres de treball.

L’INFOSAB – L’actualitat de Sant Andreu de la Barca, edició 25 de juny de 2026

Ràdio Sant Andreu us ofereix l’actualitat de Sant Andreu de la Barca del 25 de juny amb el resum de la setmana.

«Con M de Mujer»: el Centro Cultural Andaluz reivindica el llegat de sis dones referents amb un espectacle de dansa al Teatre Núria Espert

El Centro Cultural Andaluz de Sant Andreu de la Barca presentarà aquest dissabte 27 de juny, a les 20 hores, al Teatre Núria Espert, l'espectacle «Con M de Mujer»,

La circulació torna a la normalitat a l’A-2 després de l’incendi entre Castellbisbal i Sant Andreu de la Barca

L’autovia A-2 ha quedat tallada aquest dimarts a la tarda en sentit est, entre els punts quilomètrics 591 i 593, als termes municipals de Sant Andreu de la Barca i Castellbisbal, a causa d’un incendi de vegetació declarat molt a prop de la infraestructura viària.

El ple municipal de juny, en directe aquest dijous per RÀDIO SANT ANDREU

El ple municipal s'iniciarà a les 19 h i es podrà seguir en directe a Ràdio Sant Andreu. Una hora abans l'Audiència Pública també en directe.

L’exposició DESVIARTS porta a Sant Andreu de la Barca l’art queer com a espai de visibilització, reflexió i reivindicació

La Biblioteca Aigüestoses acollirà del 25 de juny al 30 de juliol una exposició col·lectiva d’il·lustració LGTBIQ+ amb la participació de quinze artistes locals, estatals i internacionals
spot_img
spot_img

ÚLTIMES NOTICIES

Un webinar ajudarà les empreses de Sant Andreu de la Barca a crear entorns laborals més inclusius

La sessió en línia oferirà eines per prevenir la discriminació i fomentar la inclusió als centres de treball.

L’INFOSAB – L’actualitat de Sant Andreu de la Barca, edició 25 de juny de 2026

Ràdio Sant Andreu us ofereix l’actualitat de Sant Andreu de la Barca del 25 de juny amb el resum de la setmana.

«Con M de Mujer»: el Centro Cultural Andaluz reivindica el llegat de sis dones referents amb un espectacle de dansa al Teatre Núria Espert

El Centro Cultural Andaluz de Sant Andreu de la Barca presentarà aquest dissabte 27 de juny, a les 20 hores, al Teatre Núria Espert, l'espectacle «Con M de Mujer»,

La circulació torna a la normalitat a l’A-2 després de l’incendi entre Castellbisbal i Sant Andreu de la Barca

L’autovia A-2 ha quedat tallada aquest dimarts a la tarda en sentit est, entre els punts quilomètrics 591 i 593, als termes municipals de Sant Andreu de la Barca i Castellbisbal, a causa d’un incendi de vegetació declarat molt a prop de la infraestructura viària.

El ple municipal de juny, en directe aquest dijous per RÀDIO SANT ANDREU

El ple municipal s'iniciarà a les 19 h i es podrà seguir en directe a Ràdio Sant Andreu. Una hora abans l'Audiència Pública també en directe.

L’exposició DESVIARTS porta a Sant Andreu de la Barca l’art queer com a espai de visibilització, reflexió i reivindicació

La Biblioteca Aigüestoses acollirà del 25 de juny al 30 de juliol una exposició col·lectiva d’il·lustració LGTBIQ+ amb la participació de quinze artistes locals, estatals i internacionals