El local situat al carrer Doctor Vila nº25 es va inaugurar el mes de setembre coincidint amb la Festa Major i ara Creu Roja s’encarregarà de la gestió del Banc d’Aliments.

Amb l’entrada en funcionament del Banc d’Aliments també es renova el sistema de repartiments d’aliments i partir d’ara es donaran punts a les famílies necessitades que podran bescanviar per aliments.
Des de inicis d’any des del Banc d’aliments s’ha pogut ajudar a unes 250 famílies segons ha destacat Dolors Bedós, regidora de Serveis Socials.
L’alcalde Enric Llorca ha destacat que el Banc d’Aliments ‘és molt més que un Banc d’Aliments’ perquè gràcies a l’acord de Creu Roja també es podran fer tallers per saber com utilitzar i optimitzar recursos per fer menus saludables.
L’acord s’ha signat amb Pere Joan Martínez, president de l’Assemblea Comarcal de la Creu Roja del Baix Llbregat Nord.
Ràdio Sant Andreu Escolta'ns en el 98.0 FM