98.0 FM
En directe
98.0 FM
En directe
IniciActualitat Sant Andreu BarcaEntrevistem a 4 regidors que deixen la política municipal de Sant Andreu...

Entrevistem a 4 regidors que deixen la política municipal de Sant Andreu de la Barca

PUBLICAT EL

Ràdio Sant Andreu ha entrevistat als regidors Jordi Albert, Joan Gaspà, Eva Prim i Juan Carlos Pinzón després de la celebració del darrer Ple Municipal.

Regidors Ajuntament SAB - J. Albert, E. Prim, J. C. Pinzón i J. Gaspà

Després d’uns anys dedicats a la política municipal, han decidit abandonar la política local.
Jordi Albert (ERC)  i Joan Gaspà (PDeCAT) no encapçalaran les candidatures de les seves formacions polítiques i tancaran la llista electoral. Eva Prim (PSC), actual regidora d’Urbanisme i Obres i Serveis ocuparà el número 19 a la llista socialista i Juan Carlos Pinzón (Sí es Pot) serà el número 9 de la candidatura.

Han valorat a Ràdio Sant Andreu el seu pas pel consistori i han comentat quines seran les seves ocupacions i com deixen de ser regidors.

MÉS NOTICIES

Un webinar ajudarà les empreses de Sant Andreu de la Barca a crear entorns laborals més inclusius

La sessió en línia oferirà eines per prevenir la discriminació i fomentar la inclusió als centres de treball.

L’INFOSAB – L’actualitat de Sant Andreu de la Barca, edició 25 de juny de 2026

Ràdio Sant Andreu us ofereix l’actualitat de Sant Andreu de la Barca del 25 de juny amb el resum de la setmana.

«Con M de Mujer»: el Centro Cultural Andaluz reivindica el llegat de sis dones referents amb un espectacle de dansa al Teatre Núria Espert

El Centro Cultural Andaluz de Sant Andreu de la Barca presentarà aquest dissabte 27 de juny, a les 20 hores, al Teatre Núria Espert, l'espectacle «Con M de Mujer»,

La circulació torna a la normalitat a l’A-2 després de l’incendi entre Castellbisbal i Sant Andreu de la Barca

L’autovia A-2 ha quedat tallada aquest dimarts a la tarda en sentit est, entre els punts quilomètrics 591 i 593, als termes municipals de Sant Andreu de la Barca i Castellbisbal, a causa d’un incendi de vegetació declarat molt a prop de la infraestructura viària.

El ple municipal de juny, en directe aquest dijous per RÀDIO SANT ANDREU

El ple municipal s'iniciarà a les 19 h i es podrà seguir en directe a Ràdio Sant Andreu. Una hora abans l'Audiència Pública també en directe.

L’exposició DESVIARTS porta a Sant Andreu de la Barca l’art queer com a espai de visibilització, reflexió i reivindicació

La Biblioteca Aigüestoses acollirà del 25 de juny al 30 de juliol una exposició col·lectiva d’il·lustració LGTBIQ+ amb la participació de quinze artistes locals, estatals i internacionals
spot_img
spot_img

ÚLTIMES NOTICIES

Un webinar ajudarà les empreses de Sant Andreu de la Barca a crear entorns laborals més inclusius

La sessió en línia oferirà eines per prevenir la discriminació i fomentar la inclusió als centres de treball.

L’INFOSAB – L’actualitat de Sant Andreu de la Barca, edició 25 de juny de 2026

Ràdio Sant Andreu us ofereix l’actualitat de Sant Andreu de la Barca del 25 de juny amb el resum de la setmana.

«Con M de Mujer»: el Centro Cultural Andaluz reivindica el llegat de sis dones referents amb un espectacle de dansa al Teatre Núria Espert

El Centro Cultural Andaluz de Sant Andreu de la Barca presentarà aquest dissabte 27 de juny, a les 20 hores, al Teatre Núria Espert, l'espectacle «Con M de Mujer»,

La circulació torna a la normalitat a l’A-2 després de l’incendi entre Castellbisbal i Sant Andreu de la Barca

L’autovia A-2 ha quedat tallada aquest dimarts a la tarda en sentit est, entre els punts quilomètrics 591 i 593, als termes municipals de Sant Andreu de la Barca i Castellbisbal, a causa d’un incendi de vegetació declarat molt a prop de la infraestructura viària.

El ple municipal de juny, en directe aquest dijous per RÀDIO SANT ANDREU

El ple municipal s'iniciarà a les 19 h i es podrà seguir en directe a Ràdio Sant Andreu. Una hora abans l'Audiència Pública també en directe.

L’exposició DESVIARTS porta a Sant Andreu de la Barca l’art queer com a espai de visibilització, reflexió i reivindicació

La Biblioteca Aigüestoses acollirà del 25 de juny al 30 de juliol una exposició col·lectiva d’il·lustració LGTBIQ+ amb la participació de quinze artistes locals, estatals i internacionals